Szukaj

Adapter Boostinator konwersja piast na Boost 148 i 110

Dostawa: 1 dzień
Opis

Kupiłeś nową ramę w standardzie Boost 148, a zostały Ci super koła z poprzedniego roweru? 

Kupiłeś nowy widelec w standardzie 110 mm i chcesz wciąż używać aktualnie posiadane koła? 

Nie ma problemu. Adapter Boostinator konwersja piast na Boost 148 i 110 od Wolf Tooth Components pozwoli Ci to łatwo ogarnąć. Oferujemy różne wersje adapterów do różnych piast. Boostinator mocowany jest po stronie tarczy hamulcowej.                                                                                                                                                                                                                                                                                         

Zaprojektowane przez Lindarets i wyprodukowane w USA przez WTC.

UWAGA! Po instalacji Boostinatora koło nie będzie w linii z osią ramy (lekkie przesunięcie w kierunku napędu). Wtedy należy wycentrować koło względem środka ramy i piasty z zainstalowanym Boostinatorem. Zwykle (jeżeli koło "nie bije") wystarczy poluzować nyple 1/4 obrotu po stronie napędu i naciągnąć 1/2 obrotu po stronie tarczy hamulcowej. Jeżeli nie jesteś magikiem od centrowania kół, to zalecamy wizytę w ulubionym serwisie rowerowym. 

Modele:

Boostinator DF2 (przednia piasta DT 240)

  • Boostinator DF2 jest kompatybilny z przednimi piastami DT-Swiss 2011 i nowszymi 15x100 mm 240s przednimi piastami.
  • Piasty 240s Oversize (20 mm)  nie są wspierane.
  • Piasty Centerlock nie są wspierane.
  • Boostinator DF2 jest także kompatybilny z przednimi kołami  DT SwissSpline One. Skontaktuj się z nami przed zakupem, by ustalić właściwą redukcję.
  • Waga: 6 g

Boostinator DF3 (przednia piasta DT 350)

  • Boostinator DF2 jest kompatybilny z przednimi piastami DT-Swiss 2011 i nowszymi 15x100 mm 350s przednimi piastami.
  • Piasty Centerlock nie są wspierane.
  • The Boostinator DF2 jest także kompatybilny z przednimi kołami systemowymi DT Swiss. Skontaktuj się z nami przed zakupem, by ustalić właściwą redukcję.
  • Waga: 5 g

Boostinator DR (tylna piasta DT 240 i 350)

  • Boostinator DR jest kompatybilny z tylnymi piastami DT-Swiss 2011 i nowszymi.
  • Piasty Centerlock nie są wspierane.
  • Boostinator DR jest kompatybilny z piastami DT Swiss serii 240 i 350. Skontaktuj się z nami przed zakupem, by ustalić właściwą redukcję.
  • Waga: 18 g

Boostinator HF (przednia piasta Hope Pro 2 Evo)

  • Boostinator HF jest kompatybilny z przednimi piastami Hope Pro2 EVO i PRO 4 15x100 mm 
  • Piasty inne niż EVO Pro 2 hubs nie są kompatybilne z Boostinatorem.

Boostinator HR (tylna piasta Hope Pro 2 Evo)

  • Boostinator HR jest kompatybilny z piastami tylnymi 12x142 mm Hope Pro 2 EVO and Pro 4 i pozwala na montaż kół 142 mm w ramie o standardzie Boost 148mm.
  • Piasty inne niż EVO Pro 2 hubs nie są kompatybilne.
  • Waga: 18 g

Boostinator 9TF (przednia piasta Industry 9 Torch)

  • Boostinator HF jest kompatybilny z przednimi piastami Industry 9 Torch i 15x100 mm na 6 śrub. (Piasta przednia Centerlock jest kompatybilna).
  • Piasty Industry 9 o zaplocie 2:1 nie są kompatybilne z Boostinator 9TF.
  • Waga: 5 g

Boostinator 9TR (tylna piasta Industry 9 Torch)

  • Boostinator HR jest kompatybilny z piastami tylnymi 12x142 mm Industry 9 Torch i pozwala na montaż kół 142 mm w ramie o standardzie Boost 148 mm.
  • Piasty Industry 9 o zaplocie 2:1 nie są kompatybilne z Boostinatorem. Piasta tylnia Centerlock nie jest kompatybilna z Boostinator 9TR.
  • Waga: 18 g 

 

Nasza najnowsza kolekcja

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt