• Boostinator_HR_Kit_Nobackground_1024x1024
  • Boostinator_DR_Mounted_Large_1024x1024
  • Boostinator_DF2_Nobackground_1024x1024
  • Boostinator_DR_Kit_85f37d70-7f51-478f-b22b-54e49afee700_1024x1024
  • Boostinator_DR_Nobackground_1024x1024
  • Boostinator_DF3_No_Background_2_1024x1024
  • Boostinator_HF_Nobackground_1024x1024
  • Boostinator_Series_1_scattered_1024x1024
  • Boostinator_HR_Kit_Nobackground_1024x1024
  • Boostinator_DR_Mounted_Large_1024x1024
  • Boostinator_DF2_Nobackground_1024x1024
  • Boostinator_DR_Kit_85f37d70-7f51-478f-b22b-54e49afee700_1024x1024
  • Boostinator_DR_Nobackground_1024x1024
  • Boostinator_DF3_No_Background_2_1024x1024
  • Boostinator_HF_Nobackground_1024x1024
  • Boostinator_Series_1_scattered_1024x1024

Boostinator konwersja piast na Boost 148 i 110

105.00 zł
  • Boostinator DF2
  • Boostinator DF3
  • Boostinator DR
  • Boostinator HF
  • Boostinator HR
  • Boostinator 9TF
  • Boostinator 9TR

Kupiłeś nową ramę w standardzie Boost 148, a zostały ci super koła z poprzedniego roweru? 

Kupiłeś nowy widelec w standardzie 110mm i chcesz użyć aktualne koła? 

Nie ma problemu. Z naszymi adapterami pomagamy rozwiązać problemy. Zostały przygotowane różne wersje do różnych piast. Adapter mocowany jest po stronie tarczy hamulcowej.                                                                                                                                                                                                                                                                                         

Zaprojektowane przez Lindarets i wyprodukowane w USA przez WTC.

UWAGA! Po instalacji Boostinatora koło nie będzie w linii z osią ramy (lekkie przesunięcie w kierunku napędu). Wtedy należy wycentrować koło względem środka ramy i piasty z zainstalowanym Boostinatorem. Zwykle (jeżeli koło "nie bije") wystarczy poluzować nyple 1/4 obrotu po stronie napędu i naciągnąć 1/2 obrotu po stronie tarczy hamulcowej. Jeżeli nie jesteś magikiem od centrowania kół to zalecamy wizytę w ulubionym serwisie rowerowym. 

Modele:

Boostinator DF2 (przednia piasta DT 240)

  • Boostinator DF2 jest kompatybilny z przednimi piastami DT-Swiss 2011 and nowszymi 15x100mm 240s przednimi piastami.
  • Piasty 240s Oversize (20mm)  nie są wspierane.
  • Piasty Centerlock nie są wspierane.
  • The Boostinator DF2 jest także kompatybilny z przednimi kołami  DT SwissSpline One. Kontaktuj się przed zakupem.
  • Waga: 6g

Boostinator DF3 (przednia piasta DT 350)

  • Boostinator DF2 jest kompatybilny z przednimi piastami DT-Swiss 2011 i nowszymi 15x100mm 350s przednimi piastami.
  • Piasty Centerlock nie są wspierane.
  • The Boostinator DF2 jest także kompatybilny z przednimi kołami systemowymi DT Swiss. Kontaktuj się przed zakupem by ustalić właściwą redukcję.
  • Waga: 5g

Boostinator DR (tylna piasta DT 240 i 350)

  • Boostinator DR jest kompatybilny z tylnymi piastami DT-Swiss 2011 i nowszymi.
  • Piasty Centerlock nie są wspierane.
  • The Boostinator DR jest kompatybilny z piastami DT Swiss serii 240 i 350. Kontaktuj się przed zakupem by ustalić właściwą redukcję.
  • Waga: 18g

Boostinator HF (przednia piasta Hope Pro 2 Evo)

  • Boostinator HF jest kompatybilny z przednimi piastami Hope Pro2 EVO i PRO 4 15x100mm 
  • Pasty inne niż EVO Pro 2 hubs nie są kompatybilne z Boostinatorem.

Boostinator HR (tylna piasta Hope Pro 2 Evo)

  • Boostinator HR jest kompatybilny z piastami tylnymi 12x142mm Hope Pro 2 EVO and Pro 4 i pozwala na montaż kół 142mm w ramie o standardzie Boost 148mm.
  • Pasty inne niż EVO Pro 2 hubs nie są kompatybilne.
  • Waga: 18g

Boostinator 9TF (przednia piasta Industry 9 Torch)

  • Boostinator HF jest kompatybilny z przednimi piastami Industry 9 Torch i 15x100mm na 6 śrub. (Piasta przednia Centerlock jest kompatybilna).
  • Pasty Industry 9 o zaplocie 2:1 nie są kompatybilne z Boostinator 9TF.
  • Waga: 5g

Boostinator 9TR (tylna piasta Industry 9 Torch)

  • Boostinator HR jest kompatybilny z piastami tylnymi 12x142mm Industry 9 Torch i pozwala na montaż kół 142mm w ramie o standardzie Boost 148mm.
  • Pasty Industry 9 o zaplocie 2:1 nie są kompatybilne z Boostinatorem. Piasta tylnia Centerlock nie jest kompatybilna z Boostinator 9TR.
  • Waga: 18g

 

Dostawa: 7 dni